Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Facility & Operation Assistant Intern

    Leírás

    🏢 Partnerünk 2012 óta tevékenykedik hazánkban. Létrejöttének célja, hogy segítse az ország sugárterápiát alkalmazó létesítményeit, mint Sales and Support szolgáltató központ.

    🔍 Munkakör célja: A létesítmény asszisztens feladata a napi irodai és műszaki üzemeltetési feladatok támogatása, a munkakörnyezet megfelelő állapotának biztosítása, valamint a kollégák kiszolgálása a létesítmény használatával kapcsolatos ügyekben.

    Főbb feladatok és felelősségi körök:
    ✔️ A karbantartási és felújítási tervek előkészítésének és végrehajtásának támogatása.
    ✔️ Tárgyalótermek előkészítése megbeszélésekhez (bútorok, technikai eszközök, flipchartok biztosítása). ✔️ Bútorok, irodai eszközök és felszerelések mozgatásában, szállításában való segítségnyújtás.
    ✔️ Vendorokkal, alvállalkozókkal való rendszeres kapcsolattartás, munkájuk ellenőrzése, a szerződésben foglaltak betartatása o Kapcsolattartás külső szolgáltatókkal (kivitelező és projekt munkák esetén) és a kivitelezési munkák szervezése, felügyelete.
    ✔️ A munkavállalói hibajelentések (pl. elromlott eszközök, világítás, fűtés/hűtés) fogadása, rögzítése és a javítások intézése és nyomonkövetése
    ✔️ Irodaszerek, konyhai felszerelések, tisztítószerek és egyéb üzemeltetési anyagok készletének figyelemmel kísérése és beszerzése.
    ✔️ Az irodai eszközök (bútor leltár) nyilvántartásának naprakészen tartása.
    ✔️ Rendszeres szemlék végzése a létesítményekben a hibák, hiányosságok és problémák azonosítása érdekében.
    ✔️ Észrevételezett hibák bejelentése az adott rendszerekben és ezek nyomonkövetése
    ✔️ Részvétel a közüzemi fogyasztás (áram, víz, gáz) felügyeletében, javaslatok tétele az optimalizálásra.
    ✔️ A létesítményekkel kapcsolatos dokumentációk (szerződések, engedélyek, leltárak) adminisztrációja és naprakész kezelése.
    ✔️ A napi működéssel kapcsolatos általános adminisztratív feladatok ellátása, dokumentációk kezelése, onboarding feladatok támogatása
    ✔️ A részleg számláinak dokumentálása, követése és egyeztetése. PO, PD-k készítése és jóváhagyási folyamatának levezénylése.
    ✔️ Belső céges rendezvények, megbeszélések, tréningek szervezésében és lebonyolításában, catering rendelésekben való részvétel.
    ✔️ Rendszeres kapcsolattartás a részlegekkel és munkatársakkal a zavartalan működés érdekében.
    ✔️ Parkolási rendszer kezelése és nyomonkövetése gépkocsik regisztrálása a rendszerekben
    ✔️ A hulladékgazdálkodás és a szelektív hulladékgyűjtés felügyelete, elszállításának ügyintézése
    ✔️ Üzemorvosi vizsgálatok koordinálása és adminisztratív támogatása
    ✔️ EHS feladatok ellátása, a helyi tűz- és munkavédelmi előírások betartásának támogatása, ezzel kapcsolatos trainingek szervezése és lebonyolítása
    ✔️ Kulcs és belépőkártya rendelések ügyintézése, naplózásuk nyomonkövetése
    ✔️ Biztonsági és vészhelyzeti protokollok betartásának segítése.
    ✔️ Adminisztratív és koordinációs támogatás nyújtása a Facility Manager számára.

    Elvárások:
    📝 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
    📝 Alapszintű számítógépes ismeretek (MS Office).
    📝 Hasonló területen szerzett tapasztalat (pl. üzemeltetés, karbantartás, irodai asszisztencia) előnyt jelent.
    📝 Angol nyelv középfokú használata szóban és írásban
    📝 Proaktív kreatív, önálló munkavégzés és problémamegoldó képesség.
    📝 Jó kommunikációs és szervezési készségek.
    📝 Megbízhatóság, precizitás és felelősségtudat.

    Amit Partnerünk kínál:
    ⭐️ Versenyképes fizetés.
    ⭐️ Irodai munkakörnyezet ingyenes harapnivalókkal és italokkal

    ⏰ Munkaidő: 08:00-17:00 (zömében irodai munkavégzés, ritkán HO lehetőséggel)

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol középfok

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    • Hasonló területen szerzett tapasztalat (pl. üzemeltetés, karbantartás, irodai asszisztencia) előnyt jelent.

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest XII. kerület

    Fizetés

    Br. 2100 Ft/óra*