Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Adminisztratív munkatárs

    Leírás

    🏢Partnercégünknél egy applikáció fejlesztésen dolgoznak, aminek a funkciója a tájékoztatás, informálás lesz a Budapesten élő, és Budapestre látogató külföldiek számára. Az éjszakai élet eseményeit szeretnék egy helyre gyűjteni, mint egy programajánló felület.

    Feladatok:
    🧩 A meglévő partnerek adatainak frissítése excelben és a weboldalunkon
    🧩 Partnerek eseményeinek listázása Facebookról
    🧩 A meglévő helyszínek, heti ellenőrzése a weboldalunkon

    Elvárások:
    ✅ Folyamatban lévő középiskolai vagy felsőfokú tanulmányok
    ✅ Felhasználói szintű számítógép- és internetismeret, alap Microsoft Excel tudás
    ✅ Pontosság, megbízhatóság, monotóniatűrés,
    ✅ Önálló és csapatban végzett munkára való képesség

    ⏰ Munkaidő: bármikor végezhető, pár megbeszélés általános munkaidőben

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Excel haladóbb ismerete, adminisztrációs tapasztalat, budapesti bárok, szórakozóhelyek ismerete

    Heti óraszám

    3 - 5 óra

    Munkavégzés helye

    Home Office

    Fizetés

    Br. 1900 Ft/óra*