Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Irodai asszisztens

    Leírás

    🔅 Partnerünk egy minden igényt kielégítő napelemmel foglalkozó cég. Ügyfeleik számára a megújuló energiát egyéni igényeikre optimalizálva biztosítják, a lakossági és vállalati szektorban egyaránt.

    Feladatok:
    🔋 Üzleti partnerek fogadása
    🔋 Adminisztratív feladatok elvégzése
    🔋 Napi ad-hoc feladatok elvégzése
    🔋 Határidők, projektek figyelemmel kísérése
    🔋 Operatív vezető napi munkájának támogatása
    🔋 Projektek adminisztratív támogatása
    🔋 Pénzügyi és irodavezetési csapat feladatainak támogatása

    Elvárások:
    ☀️ Folyamatban levő nappali tagozatos Bsc vagy Msc tanulmányok
    ☀️ Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Google Drive, Excel)
    ☀️ Társalgás szintű angol nyelvtudás
    ☀️ Saját laptop megléte
    ☀️ Asszertív, jó kommunikációs képesség
    ☀️ Jó csapatjátékos képesség
    ☀️ Nyitottság az új ismeretekre
    ☀️ Lelkesedés a környezetbarát megoldások iránt
    ☀️ Önálló, precíz munkavégzés

    🐩 Munkakörnyezet: Modern, A-kategóriás, kutyabarát iroda Budapesten a II. kerületben

    ⏰ Munkaidő: Törzsidő: H-P 09:00-15:00 között

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Középfok)

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, II. kerület

    Fizetés

    Br. 2353 Ft/óra*
    Süti beállítások