Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Adatrögzítő munkatárs

    Leírás

    📨 Partnerünk az építőipar és beszállítóik számára megvalósította a Digitális szállítólevelet is a Terv- és Dokumentum kezelési, Hibajegy kezelési és Szerszámraktár megoldásai mellé. Mindezt mobilon!

    Feladatok:
    📝 Beérkező dokumentumok átvétele és rögzítése
    ▪️ Az ügyfelektől / partnerektől beérkező dokumentumok átvétele
    ▪️ A dokumentumok rendszerezése a belső nyilvántartásban
    📝 Dokumentumok ellenőrzése
    ▪️ Ellenőriznéd, hogy minden előírt dokumentum beérkezett-e
    ▪️ Vizsgálnád a dokumentumok formai és tartalmi megfelelőségét a belső szabályzat alapján (olvashatóság, aláírás, pecsét, dátum stb.)
    ▪️ Jeleznéd, ha egy dokumentum hibás, hiányos, vagy nem megfelelő formátumban érkezett
    📝 Hiánypótlási lista összeállítása
    ▪️ Listát készítenél azokról a dokumentumokról, amelyek hiányoznak vagy javításra szorulnak
    ▪️ A hiánypótlási listát egyeztetnél a felelős kollégával / vezetővel
    ▪️ Támogatnád a kommunikációt az ügyfél felé (pl. hiánypótlási értesítő előkészítése)
    📝 Adatrögzítés és adminisztráció
    ▪️ A hiánytalan és megfelelő dokumentumok adatainak rögzítése a vállalat rendszerében
    ▪️ Az adatok pontosságának ellenőrzése
    ▪️ Dokumentumok archiválása a belső szabályzatnak megfelelően
    📝 Kapcsolattartás és támogatás
    ▪️ Együttműködés a többi munkatárssal az adminisztratív folyamatok gördülékenysége érdekében

    Elvárások:
    🎴 Folyamatban levő nappali tagozatos tanulmányok
    🎴 Magabiztos számítógépes ismeret
    🎴 Figyelem a részletekre, különösen a számokkal kapcsolatban
    🎴 Office programok felhasználói szintű ismerete
    🎴 Szervezettség, részletekre való odafigyelés,
    🎴 Érdeklődés a technológia iránt
    🎴 Nyitottság a termékek és a felhasználói élmény folyamatainak megismerésére
    🎴 Kiváló kommunikációs készségek

    Munkakörnyezet:
    💻 Betanulási időszak alatt, kb.1 hét irodai jelenlét, utána Home Office lehetséges
    💻 Betanulási idő alatt biztosítanak laptopot, Home Office-ban saját számítógép, laptop szükséges

    ⏱️ Munkaidő: keret, hétköznap 08:00 - 16:30 között beosztás alapján

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Adatrögzítés vagy hasonló területen végzett munkatapasztalat

    Heti óraszám

    20 - 25 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, VII. kerület + Home Office

    Fizetés

    Br. 1900 Ft/óra*
    Süti beállítások