Leírás
🌐 A Partnerünk a vásárlói élmény területének globális piacvezetője. Több mint 150 000 munkatárssal világszerte, ők állnak több mint 800 vezető és digitálisan fókuszáló márka mögött – biztosítva számukra a legjobb ügyfélélményt. Innovatív CX megoldásaik, technológiájuk és szaktudásuk célja, hogy ügyfeleik működési igényeit támogassák, és zökkenőmentes élményt nyújtsanak vásárlók számára a legfontosabb pillanatokban.Feladatok:🟫 Egy csapat tagjaként professzionális back office és front office támogatást nyújtasz ügyfelünk projektjéhez, a szerződéses megállapodásoknak megfelelően.🟫 Első szintű ügyfélszolgálati munkatársként te leszel az ügyfelek első kapcsolattartója – a beérkező telefonhívások, e-mailek és a termékkel kapcsolatos felhasználói megkeresések kezelése tartozik hozzád.🟫 Pontos és hiteles információt adsz az ügyfeleknek, akik technikai vagy általános segítséget kérnek a termékkel kapcsolatban, és feltárod a megkeresések mögötti okokat.🟫 Folyamatosan tájékoztatod a felhasználókat az ügyek állásáról, és nyomon követed a folyamatban lévő eseteket.🟫 Bevonod az ügyfeleket – megérted igényeiket, pozitív élményt biztosítasz számukra, és hozzájárulsz az ügyfélelégedettség fenntartásához és javításához.🟫 Az adminisztráció részeként minden esetet rögzítesz az ügyfél rendszerében, és nyomon követed a kezelt hívásokat és e-maileket.Elvárások:🦅 ◻️ Befejezett középiskolai tanulmányok – érettségivel, nincs kikötés az egyetemi tanulmányokra🦅 ◻️ Lengyel nyelvtudás C1–C2 szinten, valamint minimum B2 szintű angol nyelvtudás🦅 ◻️ Magabiztos MS Office felhasználói ismeretek🦅 ◻️ Kiváló kommunikációs készség és problémamegoldó képesség🦅 ◻️ Ügyfélközpontú gondolkodásmód🦅 ◻️ Ügyfélszolgálati tapasztalat előnyt jelent, de teljes körű betanítást biztosítunk🦅 ◻️ Pontosság és részletekre való odafigyelés🦅 ◻️ Tanulási hajlandóság, fejlődési igény és rugalmasság, a változásokhoz való könnyű alkalmazkodásAmit Partnerünk kínál:🚀 Open-office környezet 💻 Munkához szükséges eszközöket a Partnerünk biztosítja: ThinClient, Monitor, headset, billentyűzet, egér 🌍 Csapat összetétel: multikulturális környezet, adott ügyfélen belül kisebb nyelvi csapatok aminek a tagja. 🎉 Havi céges csapatépítők „Maxday”, havi tematikus napos, online játékok és kihívások, darts, csocsó, ☕ Kávé-tea az irodában🕗 Munkaidő: hétfőtől péntekig, egy műszakban, a csapattól függően kb. 08:00–19:00 óra között.🏠Home office: projektfüggően irodai vagy hibrid munkavégzés lehetséges.❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Lengyel nyelvtudás C1-C2,angol B2
Kiválasztásnál előnyt jelent
Technikai tanulmányok – akár a befejezett középsikola vagy jelenleg futó tanulmányok technikai területen
Heti óraszám
30 - 40 óra
Munkavégzés helye
Budapest XIII. kerület + HO
Fizetés
Br. 2400 Ft/óra*