Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Customer Support Representative, in Polish

    Leírás

    🌐 A Partnerünk a vásárlói élmény területének globális piacvezetője. Több mint 150 000 munkatárssal világszerte, ők állnak több mint 800 vezető és digitálisan fókuszáló márka mögött – biztosítva számukra a legjobb ügyfélélményt. Innovatív CX megoldásaik, technológiájuk és szaktudásuk célja, hogy ügyfeleik működési igényeit támogassák, és zökkenőmentes élményt nyújtsanak vásárlók számára a legfontosabb pillanatokban.

    Feladatok:
    🟫 Egy csapat tagjaként professzionális back office és front office támogatást nyújtasz ügyfelünk projektjéhez, a szerződéses megállapodásoknak megfelelően.
    🟫 Első szintű ügyfélszolgálati munkatársként te leszel az ügyfelek első kapcsolattartója – a beérkező telefonhívások, e-mailek és a termékkel kapcsolatos felhasználói megkeresések kezelése tartozik hozzád.
    🟫 Pontos és hiteles információt adsz az ügyfeleknek, akik technikai vagy általános segítséget kérnek a termékkel kapcsolatban, és feltárod a megkeresések mögötti okokat.
    🟫 Folyamatosan tájékoztatod a felhasználókat az ügyek állásáról, és nyomon követed a folyamatban lévő eseteket.
    🟫 Bevonod az ügyfeleket – megérted igényeiket, pozitív élményt biztosítasz számukra, és hozzájárulsz az ügyfélelégedettség fenntartásához és javításához.
    🟫 Az adminisztráció részeként minden esetet rögzítesz az ügyfél rendszerében, és nyomon követed a kezelt hívásokat és e-maileket.

    Elvárások:
    🦅 ◻️ Befejezett középiskolai tanulmányok – érettségivel, nincs kikötés az egyetemi tanulmányokra
    🦅 ◻️ Lengyel nyelvtudás C1–C2 szinten, valamint minimum B2 szintű angol nyelvtudás
    🦅 ◻️ Magabiztos MS Office felhasználói ismeretek
    🦅 ◻️ Kiváló kommunikációs készség és problémamegoldó képesség
    🦅 ◻️ Ügyfélközpontú gondolkodásmód
    🦅 ◻️ Ügyfélszolgálati tapasztalat előnyt jelent, de teljes körű betanítást biztosítunk
    🦅 ◻️ Pontosság és részletekre való odafigyelés
    🦅 ◻️ Tanulási hajlandóság, fejlődési igény és rugalmasság, a változásokhoz való könnyű alkalmazkodás

    Amit Partnerünk kínál:
    🚀 Open-office környezet
    💻 Munkához szükséges eszközöket a Partnerünk biztosítja: ThinClient, Monitor, headset, billentyűzet, egér
    🌍 Csapat összetétel: multikulturális környezet, adott ügyfélen belül kisebb nyelvi csapatok aminek a tagja.
    🎉 Havi céges csapatépítők „Maxday”, havi tematikus napos, online játékok és kihívások, darts, csocsó,
    ☕ Kávé-tea az irodában

    🕗 Munkaidő: hétfőtől péntekig, egy műszakban, a csapattól függően kb. 08:00–19:00 óra között.
    🏠Home office: projektfüggően irodai vagy hibrid munkavégzés lehetséges.

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Lengyel nyelvtudás C1-C2,angol B2

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Technikai tanulmányok – akár a befejezett középsikola vagy jelenleg futó tanulmányok technikai területen

    Heti óraszám

    30 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest XIII. kerület + HO

    Fizetés

    Br. 2400 Ft/óra*
    Süti beállítások