Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Irodai asszisztens gyakornok

    Leírás

    🏢 A Partnerünk pályafutása a piacon 2013-ban indult, célja, hogy belföldre és külföldre, B2B és/vagy B2G környezetben Enterprise Solution megbízható megoldásokat szállítson, rövid idő alatt. Megoldásaival valódi értéket teremt ügyfeleinek, mind a megrendelőknek, mind az általa szállított rendszerek végfelhasználóinak.

    Feladatok:
    🍎 Szerződések, számlák, teljesítési igazolások, egyéb dokumentumok scannelése és mentése a cég tárhelyére, könyvelési rendszerben történő iktatása
    🍎 Dokumentumok lefűzése
    🍎 Egyéb ad-hoc adminisztratív feladatok

    Elvárások:
    🌳 Folyamatban levő felsőfokú tanulmányok, preferáltan gazdasági irányon
    🌳 Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Word, scannelés, dokumentumok mentése)
    🌳 Kiváló kommunikáció
    🌳 Monotonitástűrés

    Amit Partnerünk kínál:
    🥂 Fiatalos, nyitott, jó hangulatú csapat
    ✨ Rugalmas munkaidő
    🏹 Fejlődési és előrelépési lehetőség a szervezeten belül

    ⏳ Munkaidő: keret, 08:00-17:00 között - irodai jelenlét szükséges

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 656 785 Ft havonta.

    Heti óraszám

    8 - 16 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, III. kerület

    Fizetés

    Br. 2005 Ft/óra*
    Süti beállítások