🏢 A Partnerünk pályafutása a piacon 2013-ban indult, célja, hogy belföldre és külföldre, B2B és/vagy B2G környezetben Enterprise Solution megbízható megoldásokat szállítson, rövid idő alatt. Megoldásaival valódi értéket teremt ügyfeleinek, mind a megrendelőknek, mind az általa szállított rendszerek végfelhasználóinak.Feladatok:🍎 Szerződések, számlák, teljesítési igazolások, egyéb dokumentumok scannelése és mentése a cég tárhelyére, könyvelési rendszerben történő iktatása🍎 Dokumentumok lefűzése 🍎 Egyéb ad-hoc adminisztratív feladatokElvárások:🌳 Folyamatban levő felsőfokú tanulmányok, preferáltan gazdasági irányon🌳 Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Word, scannelés, dokumentumok mentése)🌳 Kiváló kommunikáció🌳 MonotonitástűrésAmit Partnerünk kínál: 🥂 Fiatalos, nyitott, jó hangulatú csapat ✨ Rugalmas munkaidő 🏹 Fejlődési és előrelépési lehetőség a szervezeten belül⏳ Munkaidő: keret, 08:00-17:00 között - irodai jelenlét szükséges❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 656 785 Ft havonta.