Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Ügyélkapcsolati koordinátor gyakornok

    Leírás

    💼 Partnercégünk a digitális közigazgatás fejlesztésében vállal kulcsszerepet. Célja, hogy a magyar állampolgárok számára az állami ügyintézés elektronikus formában is elérhetővé váljon, miközben kiemelt figyelmet fordítanak az adatok hitelességére és biztonságára.

    🌫️ Biztos Veled is megtörtént már, hogy nehezen kaptál megfelelő időpontot az okmányirodába, vagy más programról kellett lemondanod, hogy egy ügyedet el tudd intézni. A Partnerünk azért dolgozik, hogy a jövőben ez ne így legyen, hanem közigazgatási ügyeidet kényelmesen, akár otthonról, a kanapédon ülve intézhesd.

    🌈 Amennyiben Te is szeretnél hozzájárulni ahhoz, hogy az emberek kevesebb időt töltsenek az ügyintézéssel, akkor csatlakozz Partnerünkhöz és segítsd az ügyintézők munkáját háttértámogatásoddal egy szoftverfejlesztő, -üzemeltető cégnél!

    Feladatok:
    🌸 Részvétel az ügyféltámogató csapathoz beérkező hívások, e-mail-ek, fórumbejegyzések hatékony és pontos kezelésében, adminisztrációjában, megoldásuk koordinációjában
    🌸 A megoldásban résztvevő szakterületekkel való kommunikáció
    🌸 Kapcsolattartás az ügyfeleinkkel, partnerszervezetekkel, belső területekkel
    🌸 Jegykezelő rendszer aktív használata
    🌸 Részvétel dokumentációk, tájékoztatók, riportok készítésében

    Elvárások:
    ☁️ Folyamatban lévő nappali tagozatos felsőfokú tanulmányok
    ☁️ Felhasználói szintű számítógépes és Microsoft Office alkalmazások ismerete
    ☁️ Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
    ☁️ Ügyfélközpontú gondolkodásmód
    ☁️ Rendszerszemlélet
    ☁️ Új ismeretek elsajátítására való nyitottság

    Amit Partnercégünk kínál:
    ✨ Mentorálást!
    Támogatást és segítségnyújtást, hogy minél hamarabb elsajátítsd a szükséges tudást feladataid ellátásához
    📈 Hosszútávú lehetőséget!
    Sikeres gyakornoki időszakot követően teljes munkaidős, határozatlan idejű munkavállalói lehetőséget tudnak biztosítani a felsőfokú tanulmányok befejeztével
    🛡️ Biztonságot!
    Rendszereik jellege garantálja azt, hogy Partnerünk munkájára ugyanakkora szükség lesz holnap, mint amekkora szükség volt tegnap
    🏢 Kényelmet!
    Most költöztek új székházukba a frissen átadott Váci Greens Irodaház E épületébe, ahol letisztult, „zöld” környezet várja kollégáikat modern berendezésekkel, minden jóval felszerelve

    🕒 Munkaidő: hétköznap 7:30-14:30 időkereten belül 4 órában

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 656 785 Ft havonta.

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    🦋 Ticketing rendszerek ismerete (Jira) 🦋 Ügyfélszolgálati szakmai tapasztalat 🦋 Call center/helpdesk tapasztalat

    Heti óraszám

    20 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, XIII. kerület

    Fizetés

    Br. 2100 Ft/óra*
    Süti beállítások