🌍 Partnerünk professzionális segítségnyújtással foglalkozik, világszerte 300 millió emberről gondoskodnak. 7 000 alkalmazottal és 38 helyi vállalattal nemzetközi helyszíni segítségnyújtó rendszert fejlesztettek ki, hogy megvalósítsák innovatív, mindennapi Care Szolgáltatásaik vízióját. Ebben a munkát egy 420 000 partnerből álló, jól szervezett szolgáltatói hálózat támogatja.📅 A munka projektjellegű - nyár végéig tart. Feladatok:🌋 Beérkező kárigények, számlák előfeldolgozása a SAX-ban🌋 Beérkezett számlák feldolgozása, rögzítése IRC applikáció felhasználásával 🌋 Szolgáltatói mail-ek feldolgozása🌋 Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megfelelően Elvárások:🦖 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok🦖 Megbízható, precíz, pontos, önálló munkavégzés 🦖 Magas szintű MS Office ismeretek (Excel függvények) 🦖 Kiváló kommunikációs készség🦖 Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete középfokon, szóban és írásban isAmit Partnerünk kínál:🌼 Rugalmas munkarend 🌼 Fiatalos, lendületes csapat 🌼 Kellemes munkakörnyezet⏰ Munkaidő: rugalmas munkarend 7:00-19:00 között, akár hétvégi munkavégzés is lehetséges - Home Office lehetőség nincs❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
🪨 Pénzügyi alapismeretek 🪨 Call Center, Ügyfélszolgálat, Biztosítói területen szerzett tapasztalat