Leírás
🎩 Partnercégünk a világ egyik vezető bűvészeknek szánt elektronikus termékeket gyártó és értékesítő vállalata, amely meghatározó szerepet tölt be ebben a piacszegmensben világszerte. Naprakész és innovatív megoldásaival kiemelkedik a versenytársak közül. Hírleveleik, Facebook csoportjaik és webshopjuk segítségével közvetlenül juttatják el az információkat és a termékeiket vásárlóikhoz.Feladatok:🐇 Napi operatív támogatás: 🪄 A cégvezető napi feladatainak támogatása: feladatok ütemezése, naptárkezelés (Google Calendar), emlékeztetők beállítása, dokumentumok előkészítése 🪄 E-mailek válogatása, előzetes szűrése, kategorizálása; fontosabb levelek előzetes megfogalmazása/feljegyzése a vezető számára🪄 Rendszeres státuszmegbeszélések (hetente minimum kétszer) előkészítése 🐇 Projektfelügyelet és priorizálás:🪄 Folyamatban lévő projektek követése (pl. új weboldal-fejlesztés, marketingkampányok, beszállítói együttműködések), státusz ismerete 🪄 Feladatok priorizálása: sürgős ügyek azonosítása, határidők betartása érdekében javaslattétel a teendők sorrendjére 🪄 Projektdokumentáció (feladatspecifikációk, határidők, felelősök, mérföldkövek) vezetése és naprakészen tartása 🪄 Kommunikáció beszállítókkal és ügyfelekkel 🪄 Beszállítói árajánlatok kérése, beérkezett ajánlatok előzetes összehasonlítása, áttekintése🪄 Ügyfélkérések, leadek egyeztetése: rákérdezés státuszukra, várható válaszidők jelzése, alapvető információk biztosítása 🪄 Weboldal (WordPress) szerkesztése és frissítése, alapvető tartalmi módosítások elvégzése: új aloldalak létrehozása, régi információk frissítése (árak, termékek, dokumentáció)🐇 Hatékonyságjavítás és folyamatfejlesztés: 🪄 A napi munkafolyamatok áttekintése🪄 Javaslattétel a hatékonyság növelésére (pl. checklist-ek, sablonok készítése, automatizálások kezdeményezése)Elvárások:♦️Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok♠️ Kiváló angol nyelvtudás írásban ♥️ Kreativitás és erős írásbeli kommunikációs készség (szövegírás, helyesírás, stílusérzék) ♣️ Kiemelkedő szervező készség, precizitás, időgazdálkodás, határidők betartása, priorizálási képesség ♦️ Jó kommunikációs készség egyeztetések során ♠️ Alapfokú webes ismeretek ♥️ Irodai szoftverek ismerete (szöveg és táblázatszerkesztés) ♣️ Önálló, proaktív munkavégzés: feladatok felvállalása, ötletelés, javaslattétel, a célok „sajátként” kezelése♦️ Kiváló kommunikációs képesség (írásban és szóban egyaránt) ♠️ Rendszerszemlélet, hogyan lehet hatékonyabbá tenni a cég folyamatait ♥️ Rugalmasság a változó feladathalmaz, határidők kezelésében ♣️ Pontosság, precizitás a feladatok ütemezésében ♦️ Nyitottság a folyamatos tanulásra ♠️ Csapatszellem, együttműködési készségAmit Partnerünk kínál:⭐ A személyes fejlődés kiemelten fontos számukra, a konkrét feladatokat alaposan átbeszélik ⭐ A szükséges információkat, tudást, módszereket biztosítják számodra⭐ A fejlődéshez online videókat, leírásokat biztosítanak, betanítanak⏰ Munkaidő: ▪️ Heti kb. 16-20 óra ▪️ Kezdetben legalább heti 2–3 alkalommal (kb. 4–4 óra/nap) személyes jelenlét az Örs Vezér terénél, ami idővel részben távmunkára is átállhat ▪️ Rugalmas beosztás ▪️ Alapvetően te osztod be a heti munkarendet a partner iránymutatása alapján (kölcsönösen egyeztetve)❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol középfokú nyelvtudás írásban
Kiválasztásnál előnyt jelent
💫 Bűvészet, szórakoztatóipar iránti érdeklődés 💫 Hasonló pozícióban szerzett korábbi tapasztalat 💫 Agilis, gyorsan alkalmazkodó szemlélet
Heti óraszám
16 - 20 óra
Munkavégzés helye
Budapest, XIV. Kerület + Home Office
Fizetés
Br. 2200 Ft/óra*