🏢 Partnercégünk csapata hosszú évek óta azon dolgozik, hogy partnerei válláról levegye az irodabérlés, berendezés és üzemeltetés terhét. Célja, hogy ideális környezetet biztosítson ügyfelei számára a mindennapi munkavégzéshez és a kiemelten fontos üzleti találkozókhoz egyaránt.Feladatok:📥 Beérkező posta iktatása📤 Kimenő levelek iktatása, postázása, postára kivitele🛎️ Recepciós jelenlét biztosítása📞 Telefonhívások kezelése📅 Foglalások rögzítése a naptárba, ütközésmentes szervezéssel☕ Kávé, tea, üdítő felszolgálása partnerek részére🧾 Eseti készpénzes számlák kiállítása, pénztárba iktatása💵 Pénzkezelési feladatok ellátásaElvárások:🎓 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok💻 Erős számítógépes ismeretek (Microsoft Word, Excel, Outlook)🙋♀️ Ügyfélközpontú gondolkodásmód🗣️ Angol nyelvtudás társalgási szinten (szóban és írásban egyaránt)🗨️ Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség🧠 Jó problémamegoldó képesség🧍♀️ Önálló munkavégzésre való képesség⚡ Talpraesettség, gyors helyzetfelismerés🧾 Precizitás🚀 Proaktív hozzáállásAmit a Partnerünk kínál:🏢 Magas színvonalú irodai környezet👥 Fiatalos, lendületes csapat🕒 Munkaidő: 08:30 és 17:00 között, napi minimum 4 óra munkavégzés. A munkavégzés várhatóan 2–3 hónapos időtartamú projektjelleggel történik❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 656 785 Ft havonta.