Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    PR és Rendezvényszervezési gyakornok

    Leírás

    🏢 Partnercégünk küldetése, hogy egyre több időt takarítson meg vásárlói számára – hogy ezt arra fordíthassák, ami igazán fontos számukra az életben.
    Ez különösen lényeges, hiszen az idő mindannyiunk számára véges. A márkájuk progresszív, optimista és pozitív gondolkodású embereket szólít meg. Csapatként fenntartható megoldásokat dolgoznak ki ügyfeleik, a közösség és az emberiség számára.

    🌟 Miért érdemes csatlakozni?
    ✅ Széleskörű tapasztalatszerzés PR területen
    ✅ Elismert, jó hírnevű vállalatnál dolgozhatsz
    ✅ Dinamikus, innovatív környezet, ahol új ötletek megvalósítására is van lehetőség
    ✅ Inspiráló, támogató vállalati kultúra – a kreativitásra és együttműködésre építve

    Feladatok:
    🗂️ Részvétel a vállalat PR feladatainak ellátásában (adminisztratív és operatív jellegű)
    🎤 Belső és külső rendezvények előkészítése, lebonyolítása

    A gyakornoki időszak során betekintést nyerhetsz:
    🎭 PR és rendezvényszervezés gyakorlati működésébe
    📰 Napi sajtófigyelésbe, hírek kiemelésébe és adminisztrálásába
    📝 Sajtóanyagok előkészítésébe
    🚗 Tesztautók nyomon követésébe, riportálásba
    💻 Belső kommunikációs anyagok (pl. hírlevél, intranet) szerkesztésébe
    🤝 PR együttműködések adminisztrációjába
    👕 Céges ruházat és szóróajándékok kezelésébe
    📩 Rendezvényi ajánlatok bekérésébe, összesítésébe
    🎉 Rendezvények előkészítésébe és lebonyolításába

    Elvárások:
    🎓 Folyamatban lévő, releváns felsőfokú tanulmányok, nappali tagozaton
    🗨️ Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
    💻 MS Office ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)
    ✔️ Precíz, megbízható, lelkiismeretes
    👥 Jó csapatjátékos, ugyanakkor önállóan is tud dolgozni
    🚀 Proaktív, kreatív hozzáállás
    🗨️ Kiváló kommunikációs-, írás- és szervezőkészség

    Előnyök:
    🖼️ Kép- és videószerkesztői gyakorlat (pl. vágás, utómunka)
    🚗 B kategóriás jogosítvány, valamint tapasztalat a budapesti forgalomban
    🧰 Különféle programok ismerete (pl. Adobe szoftverek: Photoshop, Premiere stb.)
    🎪 Nyitottság és hajlandóság a rendezvények helyszíni előkészítésében és lebonyolításában – akár vidéken is, többnapos rendezvények esetén ottalvási lehetőséggel

    Munkakörnyezet:
    🏢 Modern, légkondicionált irodai környezet
    ☕ Ingyen kávé, tea, gyümölcs
    🎉 Esetenként céges rendezvények helyszínein való részvétel

    🕘 Munkaidő: Heti 25 óra, kéthavi távlatban. Törzsidő: Hétfőtől péntekig, 08:30 – 17:00 között, minimum 1 év vállalása (lehetőség szerint)

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Kommunikációképes angol nyelvtudásod van szóban és írásban

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Heti óraszám

    25 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, XI. kerület + Külső helyszínek

    Fizetés

    Br. 2200 Ft/óra*