Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Program Manager Administrator

    Leírás

    💼 Partnercégünk vezető szerepet tölt be a szél- és gázturbina, vízerőmű, járműgyártás, valamint egyéb ipari berendezések “C típusú” alkatrész-igényének gyors és hatékony ellátásában, illetve a termék portfólióhoz kapcsolódó komplett ellátási lánc integrálásában.

    A leendő kolléga feladatai:
    🌼 Együttműködik a programmenedzserekkel a zökkenőmentes és hatékony napi működés biztosítása érdekében
    🌼 A PM kérésének megfelelően felviszi a megrendeléseket és frissíti az adatokat az ERP-ben
    🌼 Támogatja a dokumentumgyűjtést
    🌼 Dolgozik a tételek létrehozásán és karbantartásán
    🌼 Együttműködik más részlegekkel a PM kéréseinek támogatása érdekében (CoO gyűjtés, vámkérdések megválaszolása stb.)

    Elvárások:
    🟫 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
    🟫 Számítógépes ismeretek és lehetőleg ismeri az ERP, QAD vagy más rendszereket
    🟫 Magas szintű MS Office-ismeret
    🟫 Képesség a határidők betartására, pontos, precíz feladatvégzésre
    🟫 Magabiztos üzleti angol nyelvtudás
    🟫 Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek
    🟫 Nagyfokú önbizalom, szenvedély
    🟫 Kezdeményezőkészség, csapatmunkára való képesség
    🟫 Ügyfélszolgálat iránti elkötelezettséggel
    🟫 Vállalkozói szellemű személyiség

    Miért érdemes Partnerünknél dolgozni:
    ☑️ Egy elkötelezett szakértői csapat tagja leszel
    😍 Barátságos környezetben dolgozhatsz
    📗 Bővítheted ismereteidet funkcionális csapataikkal és szakembereikkel való együttműködéssel
    🖇️ Megismerheted a csapathoz tartozás és a megbecsülés érzését
    💡 Megmutathatod tehetségedet és elkötelezettségedet, hogy karrierlehetőséget adhasson neked Partnerünk
    🧩 Részese lehetsz egy kivételes iparágnak
    📍 Csatlakozz Partnerünkhöz jótékonysági munkában és csapattevékenységekben is
    🍐 Végül, de nem utolsósorban minden hónapban gyümölcsnapot tartanak, és támogatjuk a bejárást

    ⏰ Munkaidő: 08:00-17:00 között, a betanulás ideje alatt irodai jelenlét szükséges, utána Home Office lehetőség, a felettes vezetővel egyeztetve

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    A jogosítvány nem elvárás, de hasznos, ha van (bejárás miatt)

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Fót + Home Office

    Fizetés

    Br. 2400 Ft/óra*