Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Irodai asszisztens

    Leírás

    🏢 Partnercégünk professzionális informatikai szolgáltatásokat nyújt kis- és középvállalatok számára. Szolgáltatásaik között szerepelnek a felhő alapú szoftverek és szolgáltatások, a rendszertervezés és IT infrastruktúra kiépítése, adatbiztonság és vírusvédelem, valamint a csoportmunka környezetek kialakítása.

    Feladatok:
    💻 Általános irodai adminisztrátori feladatok különféle szakterületeken
    💻 Irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatok ellátása

    Elvárások:
    🖨️ Folyamatban levő felsőfokú tanulmányok
    🖨️ Helyszíni jelenlét legalább heti 20 órában
    🖨️ Microsoft Office szoftvercsomag ismerete
    🖨️ Jó kommunikációs- és szervezőkészség, felelősségtudat, együttműködő készség, problémamegoldó készség

    Munkakörnyezet:
    🌷 Kellemes irodai környezet
    🌷 Dinamikusan fejlődő cég
    🌷 Hosszútávú lehetőség
    🌷 Rugalmas, egyetemhez igazítható beosztás

    ⏰ Munkaidő: 08:00-17:00 között, Home Office nincs, vagy csak nagyon indokolt esetben

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    meglévő adminisztrátori tapasztalat

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, XI. kerület

    Fizetés

    Br. 2005 Ft/óra*