🏢 Partnercégünk professzionális informatikai szolgáltatásokat nyújt kis- és középvállalatok számára. Szolgáltatásaik között szerepelnek a felhő alapú szoftverek és szolgáltatások, a rendszertervezés és IT infrastruktúra kiépítése, adatbiztonság és vírusvédelem, valamint a csoportmunka környezetek kialakítása. Feladatok:💻 Általános irodai adminisztrátori feladatok különféle szakterületeken💻 Irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatok ellátásaElvárások:🖨️ Folyamatban levő felsőfokú tanulmányok🖨️ Helyszíni jelenlét legalább heti 20 órában🖨️ Microsoft Office szoftvercsomag ismerete🖨️ Jó kommunikációs- és szervezőkészség, felelősségtudat, együttműködő készség, problémamegoldó készségMunkakörnyezet:🌷 Kellemes irodai környezet 🌷 Dinamikusan fejlődő cég🌷 Hosszútávú lehetőség 🌷 Rugalmas, egyetemhez igazítható beosztás⏰ Munkaidő: 08:00-17:00 között, Home Office nincs, vagy csak nagyon indokolt esetben❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.