🔬 Partnerünk innovatív és hasznos termékeket kínál az egészségügyi ipar számára, amelyek segítenek az élettudományi kutatóknak felgyorsítani a felfedezési folyamatot, és az orvosi diagnosztikai laboratóriumok gyorsabb, jobb eredményeket érnek el. Ma a cég globális vezető, több mint 8000 alkalmazottból álló csapattal és globális műveleti hálózattal rendelkezik, amely az élettudományi kutatás és a klinikai diagnosztika ügyfeleinket szolgálja, segítve az embereket a hosszabb és egészségesebb életben. Feladatok:🥖 Francia nyelvű vevői emailek, szállítási és számla reklamációk ügyintézése emailben🥖 A fentiek adminisztrálása a cég panaszkezelő rendszerében🥖 Francia nyelvű vevői rendelések rögzítéseElvárások:🔘 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok🔘 Biztos, középfokú francia nyelvtudás🔘 Minimum erős középfokú angol nyelvtudás (mivel a céges kommunikáció angol nyelven zajlik)🔘 MS Office magabiztos ismerete és kezelése🔘 Pontosság 🔘 Jó kommunikációs készség⏰ Munkaidő: Keret, 08:00 - 18:00 között, betanulás után Home Office lehetséges 3/2 arányban, 3 nap iroda, 2 otthon❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.