🧰 Partnerünk tapasztalt tanácsadói gárdával rendelkezik, egytől egyig elhivatott szakembereik minden nap azon dolgoznak, hogy pozitív változást teremtsenek megbízóik jelenében, s legfőképp jövőjében. A lehető legjobb munkát szeretjük leszállítani, s mindig merünk nagyot álmodni az innovációkkal és digitális megoldásokkal teli világunkban. Partnerünk egy-egy speciális problémamegoldástól egészen a hihetetlen nagy méretű és léptékű teljes átalakulásokat, stratégiától a teljes megvalósításig végzi elFeladatok:🟣 Ajánlatadási tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése🟣 Nyilvántartások naprakész vezetése🟣 Ajánlatok összeállításában való részvétel🟣 Beszerzési rendszerek használata🟣 Adatszolgáltatások teljesítése🟣 Szerződések előkészítésében való részvételElvárások:🔷 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok NKE - Közigazgatás-szervező alapképzési és mesterképzési szakán vagy - Államtudományi osztatlan szakán🔷 Word és Excel felhasználói szintű ismerete🔷 Középfokú angol nyelvtudás🔷 Precizitás, pontosság 🔷 Erős adminisztrációs képesség 🔷 Monotonitás tűrés 🔷 Jó kommunikációs képesség, proaktivitás 🔷 Megoldáskereső attitüd, nyitottság 🔷 Gyors tanulási képességMunkakörnyezet:🍓 Irodai munkakörnyezet, Home Office lehetőség nincs⏰ Munkaidő: Hétfőtől péntekig 8:30-17:00 óra között❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.