Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Adminisztrációs kisegítő

    Leírás

    💼 Partnerünk ipari automatizálással, szabályozástechnikával, rendszerintegrációval professzionális szinten foglalkozó, magyar tulajdonú vállalkozás. Fő profilukat ipari berendezések kialakítása, valamint egyedi szoftver- és hardverfejlesztés alkotja. Ezen túlmenően komplex irányítástechnikai projektek lebonyolítására is vállalkoznak.

    Feladatok:
    Pénzügyi osztálynak segítségnyújtás a következő feladatokban: Fénymásolás, dokumentumok lefűzése, pdf fájlok lementése, szkennelés, iktatás.

    Elvárások:
    folyamatban lévő felsőfokú tanulmány
    alap office ismeretek (word, excel)
    pontosság, precizitás, monotonitástűrés

    Amit Partnerünk kínál:
    Tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető iroda. Irodai környezet. Ingyen kávé, tea, gyümölcsnap


    Munkaidő: Munkaidő 8:00-16:30 között rugalmasan, heti 1 fix nap, 4-5 óra, vagy délelőtt vagy délután

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!

    Heti óraszám

    5 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest XI. kerület

    Fizetés

    Br. 1800 Ft/óra*