🏢 Partnerünk 300 millió emberről gondoskodik szerte a világban. A 7 000 alkalmazottal és a terepen beavatkozó 38 helyi vállalattal a Csoport egy nemzetközi helyszíni segítségnyújtó rendszert fejlesztett ki, hogy végrehajtsa a Care Szolgáltatások innovatív, mindennapi vízióját a jól szervezett, 420 000 partnerből álló szolgáltatói hálózat segítségével.Feladatok:• Beérkező kárigények, számlák előfeldolgozása a SAX-ban • Beérkezett számlák feldolgozása, rögzítése IRC applikáció felhasználásával • Szolgáltatói mail-ek feldolgozása • Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megfelelőenElvárások:Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok• Megbízható, precíz, pontos, önálló munkavégzés • Magas szintű MS Office ismeretek (excel függvények) • Kiváló kommunikációs készség• Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete középfok, szóban és írásban is⏰ Munkaidő: rugalmas munkarend 7:00 és 19:00 között, akár hétvégi munkavégzés is lehetséges - HO nincs😍 Amit Partnerünk kínál:• Rugalmas munkarend • Fiatalos, lendületes csapat • Kellemes munkakörnyezet❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!
Szükséges nyelvtudás
Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete középfok, szóban és írásban is
Kiválasztásnál előnyt jelent
• Pénzügyi alapismeretek • Call Center, Ügyfélszolgálat, Biztosítói területen szerzett tapasztalat