Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Értékesítési asszisztens

    Leírás

    📱 Partnerünk 20 éve fáradhatatlanul dolgozok azon, hogy náluk mindenki megtalálja azt a notebookot, tabletet, asztali PC-t, okostelefont, nyomtatót vagy szkennert, moniort, TV-t valamint kiegészítőt, amire vágyik. Az e-sportok és a számítógépes játékok térhódításával náluk is egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a profi és casual gamereknek készült gamer PC-k, gamer notebookok és konzolok (PlayStation, XBox, Nintendo), illetve a velük kompatibilis játékszoftverek.

    Feladatok:
    🟥 Üzletek adminisztrációja (munkabeosztás, kapcsolat a főbérlőkkel, pénzüggyel kapcsolattartás, stb.).
    🟥 KKV partnerekkel kapcsolattartás (CRM rendszer kezelése, rendelések felvitele, stb.).
    🟥 Egyéb értékesítéssel kapcsolatos back office munka (beérkező megkeresések kezelése, ajánlatok előkészítése stb.)

    Elvárások:
    🎯 Felsőfokú végzettség
    🎯 Jó adminisztrációs képesség, precíz munkavégzés.
    🎯 Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete
    🎯 Jó kommunikációs képesség

    ⏰Munkaidő: Hétfő – péntek 8:30-16:30, betanulás után heti 2 nap home office

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, angol nyelvtudás

    Heti óraszám

    40 óra

    Munkavégzés helye

    Budaörs + Home Office

    Fizetés

    Nettó 400.000 Ft/hónap