Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Vevőszolgálati munkatárs (olasz)

    Leírás

    🔬 Partnerünk innovatív és hasznos termékeket kínál az egészségügyi ipar számára, amelyek segítenek az élettudományi kutatóknak felgyorsítani a felfedezési folyamatot, és az orvosi diagnosztikai laboratóriumok gyorsabb, jobb eredményeket érnek el. Ma a cég globális vezető, több mint 8000 alkalmazottból álló csapattal és globális műveleti hálózattal rendelkezik, amely az élettudományi kutatás és a klinikai diagnosztika ügyfeleiket szolgálja, segítve az embereket a hosszabb és egészségesebb életben.

    Feladatok:
    📧 Olasz nyelvű vevői emailek, szállítási és számla reklamációk ügyintézése emailben
    📧 Ezek adminisztrálása a cég panaszkezelő rendszerében
    📧 Olasz nyelvű vevői rendelések rögzítése

    Elvárások:
    ✅ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
    ✅ Biztos, középfokú olasz nyelvtudás
    ✅ Minimum erős középfokú angol nyelvtudás, mivel a céges kommunikáció angol nyelven zajlik
    ✅ MS Office magabiztos ismerete és kezelése
    ✅ Jó kommunikáció
    ✅ Pontosság

    ⏰ Munkaidő: Keret, 08:00 - 18:00 között; Home Office lehetséges betanulás után 3/2 arányban, 3 nap iroda és 2 nap Home Office

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Olasz (Középfok), Angol (Min. erős középfok)

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, VIII. kerület+ Home Office

    Fizetés

    Br. 2557 Ft/óra*