Leírás
💼 Partnerünk egy dinamikusan növekvő, innovatív magyar cégcsoport, nemzetközi ügyfél és partnerkör terjeszkedéssel. Cégcsoportjuk a Forrester által is említett a low-code/ no-code megoldásokat szállító elismert világpiaci szereplők egyike! Fejlesztési módszertanuk az üzleti folyamatok digitalizációjára optimalizált, modern eszközök és technológiák alkalmazásával.Recepciós feladatok:🐦🔥 Postázás, postai levelek kezelése, nyomtatás🐦🔥 Futár rendelés (irodaszer, kávé, gyümölcs), vásárlás🐦🔥 Asztalfoglalás, tárgyaló foglalás, bekészítés🐦🔥 Vendégek fogadása alkalmanként🐦🔥 Rendezvényeken való segédkezés🐦🔥 Taxi igények kezelése🐦🔥 Iroda-konyha rendben tartása, konyhai teendők (mosogatógép, kávégép), virágok gondozása🐦🔥 Üzemeltetéssel való kapcsolattartás🐦🔥 Parkoló rendszer karbantartása🐦🔥 Ad-hoc kérések kezelése🐦🔥 Back Office támogatása (szkennelés-lefűzés)Elvárások:✅ Folyamatban levő felsőfokú tanulmányok✅ Irodavezetői / asszisztensi tapasztalat✅ Microsoft Word/Excel/PPT magabiztos használata✅ Angol nyelv alapszintű ismerete✅ Határozott, kedves kisugárzás ✅ Pontosság, önállóság✅ Igényes megjelenés⏰ Munkaidő: Általános, 09:00-15:00 között (esetenként változhat, ha pl. rendezvény van)❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (Alapfok)
Heti óraszám
20 - 30 óra
Munkavégzés helye
Budapest, III. kerület
Fizetés
Br. 1874-2000 Ft/óra*