Leírás
🏢 Partnerünk projektek megvalósításában segít: ott állnak Ügyfeleik mellett az informatikai kihívások feltárásától egészen a bevezetett megoldások hosszú távú optimalizálásáig. Összetartó, erős és motivált csapatuknak fontos, hogy egy támogató közösség részei, ahol a munka is öröm és kihívás.📍 Feladatok:• A projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása• Projekttalálkozók, meetingek, értekezletek adminisztrálása, jegyzőkönyvek vezetése, emlékeztetők, feljegyzések készítése• Megbeszélések szervezése• Projekt előrehaladásáról szóló tájékoztató anyagok készítésében való részvétel vagy készítés (Projekt előrehaladási jelentések, vezetői tájékoztatók)• Változáskezeléssel kapcsolatos adminisztratív feladatok követése• Gondoskodás a projekt műszaki dokumentációk napra készen tartásáról.• Projekthez kapcsolódó események, rendezvények előkészítése és megszervezése✔️ Elvárások:• Befejezett, vagy végzésközeli felsőfokú tanulmányok informatikai vagy villamosmérnöki (informatikai szakiránnyal) területen• 1-3 év releváns tapasztalat, adminisztrációs feladatok terén megszerzett szakmai tapasztalat • Alapvető Microsoft Office rendszerek felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Power Point)• Önálló, precíz munkavégzés, munka iránti elkötelezettség• Jó kommunikációs, konfliktuskezelő és együttműködő készség• Határidők betartása • Megoldás-orientált szemlélet • Szervezőkészség🌸 Munkakörnyezet:• Versenyképes jövedelem • Teljesítménybérezés • Fejlődési lehetőség • Szakmai képzések• Szakmai konferenciákon való részvétel • Vidám, lendületes, támogató csapat • Rugalmas munkaidő • Rendszeres csapatépítés⏰ Munkaidő: 8:30 – 17 óra között előre egyeztetett időpontokban❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon az önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!
Kiválasztásnál előnyt jelent
•Angol nyelvtudás •Elosztói engedélyesnél szerzett tapasztalat •PMI vizsga •JIRA ismeret •Agilis tapasztalat
Heti óraszám
32 - 40 óra
Munkavégzés helye
Home Office + alkalmanként személyes jelenlét a VIII. kerületben
Fizetés
Br. 500.000-700.000 Ft/hó*