Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Irodai adminisztrátor

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    🏢 Partnercégünknél a biztonság – mint egyedi és elengedhetetlenül fontos életérzés – nem placebó hatású olcsó és silány minőségű „kütyükből” áll, hanem egy komplex 24 órás szolgáltatással egybekötött valódi védelemből egy kiemelten képzett szakmai csapattal a háttérben, olyan rendszerekkel, amik beilleszkednek a mindennapjaiba és már szinte észrevétlenül is de teszik a dolgukat, azaz védik önt és értékeit.

    📝 Feladatok:
    • Angol nyelven kapcsolattartás az ügyfelekkel
    • Szerződések feldolgozása
    • Munkalapok feldolgozása
    • Excel táblák frissítése, ellenőrzése
    • Partnerekkel és ügyfelekkel való általános kapcsolattartás
    • Ügyfélfiók adatbázis kezelése

    📍 Elvárások:
    • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
    • Felhasználói szintű számítógépes ismeret
    • Középszintű angol nyelvismeret
    • Jó kommunikációs készség, határozottság

    Amit Partnerünk kínál:
    ✅Hosszútávú munkalehetőség
    ✅Fiatal csapat
    ✅Családias irodai környezet
    ✅Rugalmas időbeosztás

    ⏰ Munkaidő: 8:30-16:30 közt partnerrel előre egyeztetve, Hétfőtől-Péntekig kell a munkát végezni

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.

    Elvárások

    • Büntetlen előélet • Erkölcsi bizonyítvány

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat

    Heti óraszám

    30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, XI. kerület

    Fizetés

    Br. 1950 Ft/óra*