💼 Partnerünk elsődleges célja, hogy mintegy hidat képezve az Amerikai Egyesült Államok és Európa közé, segítséget nyújtson „startup” társaságoknak abban, hogy Európában is kiemelt minőségű jogi szolgáltatáshoz jussanak, illetve, hogy finanszírozási tranzakciók során magas színvonalú jogi szolgáltatást nyújtson belföldi és nemzetközi hitelezők és hitelfelvevők részére.Feladatok:☁️ Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, rendszerezése☁️ Általános ügyintézés / telefonos egyeztetések☁️ Iktatás / postai küldemények érkeztetése☁️ Irodai beszerzés☁️ Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök kezelése☁️ Jogi előkészítő munka végzése☁️ Gépírás, szövegszerkesztés☁️ Ügyfélkapcsolatok ápolásaElvárások:⭕ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmány⭕ Microsoft Office termékek (elsősorban Word, Excel, Outlook) felhasználói szintű ismerete⭕ Megbízható angol nyelvtudás írásban és szóban (erős középfok)⭕ Pontosság, proaktivitás ⭕ Jó kommunikációs és problémamegoldó készség⭕ Ápolt megjelenés🕐 Munkaidő: Csütörtök-Péntek 8:45-17:15 (fél óra ebéd szünet)❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!
Szükséges nyelvtudás
Angol (Erős középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
▪️ További nyelvek ismerete ▪️ Asszisztensi munkakörben szerzett korábbi munkatapasztalat ▪️ Felsőfokú végzettség