Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Adminisztrációs munkatárs

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    🤩 Partnerünk a hazai tanácsadói piac egyik meghatározó szereplőjeként arra törekszik, hogy szaktudásával, tapasztalatával és megközelítésmódjával segítse kormányzati, önkormányzati és piaci ügyfeleit abban, hogy azok tevékenységük során megalapozott szakpolitikai, illetve vállalkozásfejlesztési döntéseket hozhassanak, hozzájárulva ezzel egy jobban, gördülékenyebben működő közigazgatás, valamint egy versenyképes gazdaság kialakításához.

    Feladatok:
    ✔️ Interjúk szervezése és készítése
    ✔️ Üzletági kimutatások készítése
    ✔️ Jegyzőkönyvvezetés
    ✔️ Projektek korrektúrája
    ✔️ Gyakornokok mentorálása

    Elvárások:
    🎯 Folyamatban lévő tanulmányok
    🎯 Irodai szoftverek ismerete (word, excel, powerpoint)
    🎯 Jó kommunikációs képesség
    🎯 Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban

    Amit Partnerünk kínál:
    ⭐️ Kellemes munkakörnyezet
    ⭐️ Szakmai fejlődés
    ⭐️ Változatos feladatok

    ⏰ Munkaidő:8-17 között, max. heti 2 H0 betanulás után

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!

    Szükséges nyelvtudás

    Angol középfok

    Heti óraszám

    20 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest III. kerület

    Fizetés

    Br. 1874 Ft/óra*