🏢 Partnercégünk munkatársai minden erővel azon dolgoznak, hogy mások üzletét segítsék személyre szabott flottamegoldásokkal.📍 Feladatok:▪️ Szerviz és tartozék számlák készítése ▪️ Házipénztár és POS terminál felelősség teljes kezelése▪️ Beérkező ügyfelek fogadása, eligazítása, kiszolgálása ▪️ Szalon napi munkavégzésének támogatása▪️ Napi ügymenethez tartozó adminisztráció pontos végzése✅ Elvárások:▪️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok▪️ Udvarias, mosolygós, talpraesett, ügyfélorientált személyiség ▪️ Pozitív szemlélet, dinamikus és precíz munkavégzés ▪️ Kulturált megjelenés, határozott fellépés ▪️ Angol nyelv alapfokú ismerete ▪️ MS Office termékek felhasználó szintű ismerete ▪️ Középfokú végzettség🕐 Munkaidő keret: ▪️ Hétfő-Péntek: 8:00-17:00 vagy 9:00-18:00 ▪️ Szombat: 9:00-14:00 ▪️ Home Office nem támogatott🌎 Munkakörnyezet:▪️ Vidám csapat, exclusive munkakörnyezet ▪️ Stabil cégháttér, több mint 30 éves sikere működés ▪️ Továbbképzések, tréningek ▪️ Előrelépés lehetősége cégcsoporton belül❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!
Szükséges nyelvtudás
Angol (Alapfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
o Hasonló munkakörben szerzett gyakorlat o Pénzügyi ismeretek o Haladó MS Office ismeretek o B kategóriás vezetői engedély