Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Irodai asszisztens

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    ✍️ Partnerünk üzenete:
    🧐 Elhivatott vagy?
    🧐 Különleges dolgokat szeretnél alkotni?
    😍 Akkor ez érdekelhet! Most lehetőséged van csatlakozni Magyarország egyik piacvezető marketing ügynökségéhez!
    Mi nem kevesebbet akarunk, mint naggyá tenni a kisvállalkozásokat. Ehhez pedig FANTASZTIKUS dolgokat kell, hogy csináljunk, mert csak ez működik igazán, és… őszintén szólva, szerintünk csak ennek van értelme. Dunát lehet rekeszteni az átlagos dolgokkal. Átlagos termékekkel, átlagos szolgáltatásokkal, átlagos cégekkel. Mi kiemelkedőek akarunk lenni az élet minden területén, és ezért hajlandóak vagyunk tenni is.
    ⚡ Ha ez az egész olyan valami, ami felvillanyoz téged, akkor ez a pozíció érdekes lehet neked. ⚡

    Hogy kit keresünk?
    🔍 Aki ugyanolyan elhivatott a munkája iránt, mint mi.
    🔍 Aki nem is munkának tekinti az online marketinget.
    🔍 A küldetésünk, hogy naggyá tegyük a magyar kisvállalkozásokat, mert ezzel egy jobb környezetet teremthetünk magunk körül. Ha van kedved ebben segíteni, akkor várunk szeretettel!

    ❗Ilyen szemléletet várunk tőled, ha csatlakozni szeretnél hozzánk: Jó hozzáállás: Nálunk mindenki fejlődni és teljesíteni akar, ezért mindenki a megoldásokat keresi, nem a kifogásokat. Önfejlesztés: legyen belső igényed a fejlődésre, önmagad fejlesztésére- nem csak szakmai értelemben. Nálunk mindenki tanulni, fejlődni akar, igazából az élet minden területén. Közösség: Szeress emberek között dolgozni és legyen fontos, hogy ezt kikkel teszed! A munkahelyed nem csak egy hely, ahonnan pénzt kapsz, hanem fontos neked, hogy jól érezd magad.❗

    Feladatok:
    ⚡ Munkaügyi és egyéb adminisztratív feladatok ellátása
    ⚡ Eszköz és egyéb beszerzésekben támogatás nyújtása
    ⚡ Belső képzések előkészítése
    ⚡ Csapatépítők szervezésében együttműködés
    ⚡ Rendezvények és workshop asszisztencia
    ⚡ Cégvezető és személyzeti vezető munkájának támogatása

    Elvárások:
    📍 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok még több mint egy évig (HR képzés előny)
    📍 Adminisztratív munkatapasztalat (minimum fél év)
    📍 Google Workspace felhasználói szintű ismerete
    📍 Kiváló kommunikációs készség
    📍 Jó szervezőképesség
    📍 Gyors gondolkodásmód
    📍 Jó probléma megoldó képesség
    📍 Jó kommunikációs készség
    📍 Nyitott, barátságos szemlélet
    📍 Támogató attitűd
    📍 Gyors tanulási képesség
    📍 Megbízhatóság

    ⌚ Munkaidő: Hétköznapokon 8:00-16:00, Partner osztja be, irodai jelenlét szükséges

    Munkakörnyezet:
    🎈 13. kerületben, frekventálthelyen, újépítésű társasházban, 2 külön szinten lévő jól felszerelt iroda
    🎈 Ergonomikus székek, emelhető asztal, plusz monitor, Apple eszközök
    🎈 Havonta csapatépítő programok, heti belső képzések

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 499 952 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (alapfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Korábbi, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, XIII. kerület

    Fizetés

    Br. 1900 Ft/óra*