Leírás
🏬 Partnerünk új irodák tervezését, már meglévő irodák átalakítását, felújítását és korszerűsítését, teljes irodai infrastruktúrák megtervezését vagy újratervezését, kialakítását és üzemeltetését vállalja.🔻 Feladatok:👉 A vállalat gazdasági működőképességének biztosítása👉 Az adminisztrációs feladatok ellátása és egyéb gazdálkodással összefüggő feladatok👉 Számlák és egyéb bizonylatok érkeztetése, ezek kezelése, lefűzése👉 BEUT tábla kezelése — kitöltés, számlák szkennelése, mentése, nyomtatása.👉 Banki bizonylatok nyomtatása👉 A szerződések nyomon követése — számlához mely szerződés kapcsolódik👉 TIG/szállítólevél kezelése — számlához párosítás, számla tartalmi egyezőségének ellenőrzése, szkennelése, lefűzése👉 Rezsi számlák felosztása költséghelyekre, előkészítése könyvelésre👉 BC-ben a rezsi számlák rögzítésének előkészítéseElvárások:✔️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok gazdasági vagy pénzügyi területen✔️ Középszintű informatikai rendszer ismeret (Internet, e-mail, Excel, Word) ✔️ Precíz, pontos munkavégzés, normál munkatempó ✔️ Ápolt, igényes megjelenés🍀 Munkakörnyezet: Irodai, barátságos munkatársi közösség.⏰ Munkaidő: hétköznaponként 8-17 óra között, rugalmasan, napi minimum 4 óra 🏡 Betanulást követően Home Office lehetőség ❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 499 952 Ft havonta.
Kiválasztásnál előnyt jelent
Hasonló területen szerzett tapasztalat
Heti óraszám
20 óra
Munkavégzés helye
Budapest IV. kerület
Fizetés
Br. 1718 Ft/óra*