💼 Partnerünk több mint 10 éves tapasztalattal rendelkeznek informatikai rendszerek bevezetésében, üzemeltetésében és felügyeletében. Jelentős tapasztalatot szereztek Help desk rendszerek bevezetésében és üzemeltetésében olyan nagyvállalatoknál, mint a helyi közlekedési vállalatok, gyógyszergyárak vagy a Magyar Posta. Feladatok:📄 Szoftver termék értékesítési asszisztensi feladatok ellátása📄 Kapcsolat tartás ügyfelekkel és beszállítókkal📄 Árajánlatok írása és szerződéskötésekben való segédkezés📄 On-line marketing tevékenység végzésePartnerünk nem titkolt célja, hogy felruházza a leendő kollegát azon skillekkel, amivel szoftver termék értékesítő lehet a közeljövőben. Online kurzusokkal segítik a leendő kollega fejlődését.Elvárások:🎯 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok informatikai területen🎯 Angol középfokú nyelvtudás szóban és írásban 🎯 Számítógép kezelési jártasság ( Word, Excel, internet, közösségi média stb. 🎯 Képesség új műszaki dolgok megismerésére, állandó tanulásra való hajlandóság🎯 Általános szoftverismeret⏰ Munkaidő: kötetlen, 08:00-tól 18:00-ig,HO betanulás után megbeszélés alapján❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 499 952 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol(Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
Jártasság különböző szoftver termékek ismeretében CRM ismeret