Leírás
Szeretsz adminisztrálni, és érdekelnek a munkaügyi dolgok? ✍️ Emellett fontos neked, hogy egy jó hangulatú, fiatalos csapatban dolgozhass nap mint nap? 🌈 Akkor Téged keresünk! 👉 Saját csapatunkba várjuk lelkes diákok jelentkezését ügyfélszolgálati és munkaügyi asszisztens pozícióra. 🤗 Miért éri meg nálunk dolgozni? ✔️ Mert laza környezetben dolgozhatsz, ahol a legfőbb elvárás a minőségi munka. ✔️ Mert évente egyszer közös csapatépítésen vehetsz részt. ✔️ Mert rugalmas munkaidőben dolgozhatsz. ✔️ Mert egy jó hangulatú, főként diákokból álló csapat tagja lehetsz, akik megértik, milyen nehézségeket okozhat néha az egyetem ✔️ Mert hosszú távú, kiszámítható munkára számíthatsz Feladataid lesznek: 📋 Diákok ONLINE beléptetetése, tájékoztatása minden őket érintő kérdésben 📋 Tagsághoz és munkavégzéshez kapcsolódó dokumentáció elkészítése, ügyviteli rendszerben való rögzítése 📋 Postázás: bejövő és kimenő levelek kezelése 📋 Telefonhívások fogadása, e-mailek kezelése 🔸 Elvárások:👉 Érettségi, folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok (minimum még 1,5 évig)👉 Ápolt, rendezett megjelenés 👉 Jó kommunikációs készség,👉 Precizitás, 👉 Monotonitástűrés, 👉 Jó probléma megoldó képesség⏰ Hétköznaponként 8 és 17 óra között 🔆 Home Office lehetőség❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu old*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 433 700 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol(Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
Telefonos munkában, vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat
Heti óraszám
20 - 24 óra
Munkavégzés helye
Budapest XI. kerület + Home Office lehetőség
Fizetés
Br. 1400-1600 Ft/óra*