Leírás
🏢 Partnerünkről: Partnercégünk a Deutsche Telekom magyarországi leányvállalata. Budapesti, debreceni, pécsi és szegedi szolgáltatóközpontjaink rendszerintegrációs és üzemeltetési területeken szolgálják ki nemzetközi ügyfeleinket, de kínálatunkban többek között az összes, széles körben alkalmazott szoftver- és hardverplatform SAP-rendszer szolgáltatásai, távoli és helyi szerverüzemeltetés, valamint hálózatmenedzselés és hálózatfelügyelet is megtalálható.Feladatok:📌 Részvétel adott ügyfélhez kapcsolódó folyamatok koordinálásában, részfeladatok ellátása📌 Rendszeres jelentések, reportok, elemzések készítése a Technikai folyamat menedzser, az Ügyvezetés, a Szolgáltatás-nyújtási vezető részére 📌 Közreműködés a minőség mérésében és fejlesztésében, a visszajelzések feldolgozásában📌 Támogatás nyújtása a folyamat dokumentálási tevékenységeihez 📌 Meglévő folyamatdokumentációs tudástár használata📌 A határidők és az elvárt szolgáltatási szintek betartásának figyeléseElvárások:☑️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok (még leaglább 1 évig legyen jogviszony) nappali tagozaton☑️ Salesforce, Power BI ismerete☑️ Jó német kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt☑️ Önálló, agilis munkavégzés☑️ Haladó MS Office, legfőképp Excel használati ismeretek☑️ Irodai környezetben szerzett munkatapasztalat💡 Amit Partnerünk kínál:▪️ Egyénre szabott, intenzív betanítás▪️ Több száz szakmai és soft skill, valamint kiscsoportos nyelvi tréninghez való hozzáférési lehetőség▪️ Összetartó, egymást támogató csapat▪️ Rugalmas munkavégzés (munkaidő, közösségi média használat, céges események)▪️ Ergonomikus, modern munkakörülmény⏰ Munkaidő:Hétköznaponként 09:00-tól 17:00 óráig
Szükséges nyelvtudás
Német (Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
Gyakorlati módszertanok és technikák, eljárások és munkafolyamatok ismerete, ITIL ismeretek
Heti óraszám
20 - 40 óra
Munkavégzés helye
Budapest IX. kerület + Home Office
Fizetés
Br. 1620 Ft/óra