Távközlési és telekommunikációs szolgáltatásokkal foglalkozó Partnerünk panaszkezelési osztályára keres lelkes munkaerőt.⏰ Ha szeretnél egy olyan munkahelyen dolgozni, ahol az idődet magadnak oszthatod be, akkor jelentkezz!Feladatok: 💻 Különböző informatikai rendszerekben érkező reklamációk kategorizálása és kiosztási szabályok szerint továbbítása💻 Könnyű reklamációk kezelése, írásos tájékoztató levelek küldése ügyfélnek (ügyféllel csak írásban kell kommunikálni) Elvárások: - Aktív/passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony- Monotonitástűrés- Jó kommunikációs készség, kiemelten írásban Amit partnerünk nyújt:- Belvárosi, modern irodaház, légkondi- Több étkező és büfé, vízautomata- A betanítás természetesen fizetett, ahol minden munkafolyamat, ügyviteli rendszer használata elsajátítható - A munkakörnyezet diákbarát, partnerünknek fontos, hogy a munkavégzés az iskolával könnyen összeegyeztethető legyen, ezért a beosztás hétről hétre változhat, ahol mindenki úgy alakítja a műszakjait ahogy szeretné, annyi feltétellel, hogy havonta minimum 80 órát kell tudni vállalni. Az is lehetséges, hogy egyik héten 20 a következő héten 40 órát vállalj. A betanítási időszak után a munka:⌚ Hétfő - Péntek, 08:00-18:00 - teljesen saját időbeosztás szerint!