💼 Partnerünk Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. ⚡ Miért éri meg az Partnerünknél gyakornoknak lenni? -Rugalmas időbeosztás -Valós munkatapasztalat -Barátságos környezet -Tréning- és továbbképzési lehetőségek -Modern, kényelmes környezet- Összetartó, egymást támogató csapat - Ergonomikus, modern munkakörülmény✔️ Feladatok:- Biztosítani az adott alkalmazás zavartalan üzemeltetését - Rendszerek monitorozása - Hibák észlelése esetén az elhárítás megkezdése - Beérkező hibajegyek/problémák diagnózisa, kategorizálása priorizálása - Komplexebb problémák továbbítása és nyomonkövetése - A szerződésben foglalt szolgáltatási szint monitorozása és betartása - Üzemeltetőkkel történő kapcsolattartás - Általános hardver és szoftver ismeret - Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban - Ügyfélorientált megközelítés - Jó problémafelismerő- és megoldó képesség - Képesség és jártasság csapatban történő munkavégzésben - Operation Manager munkájának segítése - Dokumentációk készítése 📌 Elvárások:- aktív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony még legalább 1 évig- középfokú angol nyelvtudás - proaktív problémamegoldó képesség - önálló munkavégzés🕰️ Munkaidő:hétköznap, 09:00-tól 17:00-ig