🏢 Partnercégünk tanácsadási, rendszerintegrációs, felhő és menedzselt szolgáltatásokat, üzleti folyamat kiszervezést (BPO), Big Data és kiberbiztonsági megoldásokat, valamint tranzakciós szolgáltatásokat biztosít.Mély technológiai ismereteinek és iparág specifikus tapasztalatának köszönhetően ügyfélkörében szinte minden üzleti szektor jelen van: pénzügy, egészségügy, gyártás, média, közművek, közszféra, kiskereskedelem, távközlés, szállítás, és katonai/rendészeti megoldások. 💻Feladatok:📌 A szoftverproblémák azonosítása és megoldása 1st level szinten (elsősorban Outlook és Teams)📌 Ügyfelek telefonos vagy e-mailes megkeresése📌 Rendszerrel kapcsolatos problémák megoldása📌 Technikai kérdések megoldása📌 Kapcsolattartás az ügyfelekkel a probléma megoldása érdekében 📌 Több eset kezelése egyszerreAmit ajánlanak:🔸 Teljes körű betanítás, beleértve a szükséges IT ismereteket🔸 Rugalmas munkaidő, jelenleg teljesen Home Office-ban, de a vírus elmúlásával ez megváltozhat🔸 Barátságos csapat🔸 Kihívást jelentő multinacionális környezet⏰ Munkaidő:Hétköznaponként 09:00-tól 18:00-igElvárások:☑️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok nappali tagozaton☑️ Kiváló kommunikációs készség ☑️ Felhasználói szintű informatikai ismeretek (elsődleges Microsoft Outlook, Teams) ☑️ Elemző és folyamatorientált megközelítés