💼 Partnerünk Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít.⚡ Miért éri meg az Partnerünknél gyakornoknak lenni? -Rugalmas időbeosztás -Valós munkatapasztalat -Barátságos környezet -Tréning- és továbbképzési lehetőségek -Modern, kényelmes környezet- Összetartó, egymást támogató csapat - Ergonomikus, modern munkakörülmény ✔️ Feladatok:- Biztosítani az adott alkalmazás zavartalan üzemeltetését- Rendszerek monitorozása hibák észlelése esetén az elhárítás megkezdése- Beérkező hibajegyek/problémák diagnózisa, kategorizálása priorizálása- Komplexebb problémák továbbítása és nyomonkövetése- A szerződésben foglalt szolgáltatási szint monitorozása és betartása- Üzemeltetőkkel történő kapcsolattartás- Általános hardver és szoftver ismeret- Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban- Ügyfélorientált megközelítés- Jó problémafelismerő- és megoldó képesség- Képesség és jártasság csapatban történő munkavégzésben- Operation Manager munkájának segítése- Dokumentációk készítése📌Elvárások:- Aktív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony még legalább 1 évig- Középfokú angol nyelvtudás- Proaktív problémamegoldó képesség- Önálló munkavégzés🕰️ Munkaidő:hétköznap, 09:00-tól 17:00-ig