Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Debrecen

Debrecen

    Irodai asszisztens

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    🏢 Partnerünk Debrecen egyik rohamosan fejlődő startupja, mely nemzetközi piacra szolgáltat szerver védelmet. Céljuk, hogy biztonságosabbá tegyék az internetet a kiberbűnözőkkel szemben, az általuk fejlesztett szerver védelmi rendszerrel, melynél az egyszerű használhatóság áll a fókuszban.

    Feladatok:
    📌 Eszközökkel, céges juttatásokkal kapcsolatos számlák rögzítése, utánkövetése
    📌 Office manager típusú feladatok
    📌 Üzemeltetéshez szükséges eszközök készletének figyelése, rendelése/igénylése
    📌 Kapcsolattartás a beszállítókkal
    📌 Posta- és dokumentumkezelés
    📌 Beszerzési feladatok
    📌 Eszközök/céges juttatási csomagba tartozó egyéb eszközök rendelése - heti
    📌 Új munkavállaló eszközeinek egyeztetése, szükséges eszközök beszerzése, szükséges op. rendszerek, alkalmazások telepítésének szervezése külső szolgáltatókkal
    📌 Szerződések iktatása, dokumentálása
    📌 Levelek iktatása, dokumentálása
    📌 Eszközgazdálkodás
    📌 Utazásszervezés

    Elvárások:
    ✅ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok nappali tagozaton
    ✅ Minimum napi 4 óra (8-17 óra között bármikor) vállalása az irodában
    ✅ Megoldás orientált szemlélet
    ✅ Megbízhatóság
    ✅ Társalgási szintű angol nyelvtudás

    🎍 Amit a cég biztosít:
    - Irodai munkakörnyezet
    - Rugalmas munkaidő
    - Fejlődési lehetőség
    - Hosszú távú munkalehetőség

    ⏰ Munkaidő: 8-17 óra között rugalmasan napi 4 óra

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 433 700 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol(Középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    - Pénzügyi/adminisztratív területen szerzett tapasztalat - Quick rendszer legalább elméleti szintű ismerete

    Heti óraszám

    20 óra

    Munkavégzés helye

    Debrecen

    Fizetés

    Br. 1150 Ft/óra*