🏢 Partnerünk Debrecen egyik rohamosan fejlődő startupja, mely nemzetközi piacra szolgáltat szerver védelmet. Céljuk, hogy biztonságosabbá tegyék az internetet a kiberbűnözőkkel szemben, az általuk fejlesztett szerver védelmi rendszerrel, melynél az egyszerű használhatóság áll a fókuszban.Feladatok:📌 Eszközökkel, céges juttatásokkal kapcsolatos számlák rögzítése, utánkövetése📌 Office manager típusú feladatok📌 Üzemeltetéshez szükséges eszközök készletének figyelése, rendelése/igénylése 📌 Kapcsolattartás a beszállítókkal📌 Posta- és dokumentumkezelés📌 Beszerzési feladatok📌 Eszközök/céges juttatási csomagba tartozó egyéb eszközök rendelése - heti📌 Új munkavállaló eszközeinek egyeztetése, szükséges eszközök beszerzése, szükséges op. rendszerek, alkalmazások telepítésének szervezése külső szolgáltatókkal📌 Szerződések iktatása, dokumentálása📌 Levelek iktatása, dokumentálása📌 Eszközgazdálkodás📌 UtazásszervezésElvárások:✅ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok nappali tagozaton✅ Minimum napi 4 óra (8-17 óra között bármikor) vállalása az irodában ✅ Megoldás orientált szemlélet ✅ Megbízhatóság✅ Társalgási szintű angol nyelvtudás🎍 Amit a cég biztosít:- Irodai munkakörnyezet - Rugalmas munkaidő - Fejlődési lehetőség - Hosszú távú munkalehetőség⏰ Munkaidő: 8-17 óra között rugalmasan napi 4 óra❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 433 700 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol(Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
- Pénzügyi/adminisztratív területen szerzett tapasztalat - Quick rendszer legalább elméleti szintű ismerete