🏢 A partnercégről: Partnerünk 300 millió emberről gondoskodik szerte a világban. A 7 000 alkalmazottal és a terepen beavatkozó 38 helyi vállalattal a Csoport egy nemzetközi helyszíni segítségnyújtó rendszert fejlesztett ki, hogy végrehajtsa a Care Szolgáltatások innovatív, mindennapi vízióját a jól szervezett, 420 000 partnerből álló szolgáltatói hálózat segítségével.Feladatok: 📌 Telefonos segítségnyújtás magán egészségbiztosítással rendelkező ügyfelek számára➡ Egészségügyi panaszok kikérdezése➡ Azok alapján megfelelő szakorvosi vizsgálatok és éves szűrővizsgálatok szervezése partner magánklinikákhoz📌 Beérkező egészségügyi dokumentációk ellenőrzése, szervezéssel kapcsolatos adminisztráció elvégzése📌 A biztosítás általános szerződési feltételeinek megismerése, betartása✅ Elvárások:▪️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok nappali tagozaton▪️ Megbízhatóság▪️ Aktív, kommunikációs szintű (legalább középfokú) angol nyelvtudás▪️ Havi 90-100 óra vállalása▪️ Havi 1-2 hétvégi műszak vállalása▪️ Hetente minimum 2 hétköznap délelőtti műszak vállalása▪️ Jó kommunikációs készség▪️ Talpraesettség▪️ Segítőkészség▪️ Ügyfél- vagy vendég-orientált hozzáállásAmit partnerünk kínál:⭐ Hosszútávú munkalehetőség⭐ Fiatalos pörgős csapat⭐ Rugalmas munkaidő⭐ Előrelépési lehetőség⭐ Trainingeken való részvétel⭐ Céges rendezvényeken, csapatépítőn való részvétel⭐ Teljesítmény alapon és időszakosan céges ajándékok (pl. bluetooth hangszóró, naptej, esernyő, C-vitamin, termosz)⭐ Betanuláshoz szükséges oktatóanyagok és mentor biztosítása⏰ Munkaidő:▪️ Minden nap 07:30 és 22:00 között▪️ Műszakos munkarend: 4-6-8 órás műszakok
Szükséges nyelvtudás
Angol(Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
Előnyt jelent hasonló területen szerzett munkatapasztalat