🏢 Parterünkről: Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems leányvállalata. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít.Feladatok:🔸 A beérkező módosítási kérelmek kezelése🔸 A változások adminisztrálása a rendszerben🔸 Módosítások nyomon követése🔸 Postafiókok figyelemmel kísérése és a bejövő e-mailek személyhez rendelése vagy feldolgozása🔸 Együttműködés a változásmenedzsmenttel, a technikai támogatási egységekkel🔸 Napi/heti/eseti jelentések készítése🔸 Ügyfélspecifikus képzés és dokumentumok kezeléseElvárások:☑️ Aktív, nappali tagozatos jogviszony (vagy passzív 25 éves kor alatt) még legalább 1 évig☑️ Aktív, középfokú angol és német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt) ☑️ Jó kommunikációs készségAmit a cég kínál:👉 Egyénre szabott, intenzív betanítás👉 Több száz szakmai és soft skill, valamint kiscsoportos nyelvi tréninghez való hozzáférési lehetőség👉 Összetartó, egymást támogató csapat👉 Rugalmas munkavégzés (munkaidő, közösségi média használat, céges események)👉 Ergonomikus, modern munkakörülményMunkaidő: hétköznaponként 09:00-tól 17:00-ig