🏢 A partnercégről: Partnerünk egy vezető európai vállalat, mely telekommunikációs és ügyfélkapcsolati megoldásokat szállít és üzemeltet vállalati és intézményi ügyfelei számára. Cégük kiemelkedő szakmai tudással rendelkezik az intézményi, nagyvállalati ügyfél szolgálatok, a kontakt centerek és az egységes kommunikáció területén. Technológiára alapozott kommunikációs megoldások mellett széles technológiai portfólióval rendelkeznek.✔️ Feladatok: ▪️ CC és UC projektek infrastrukturális fejlesztésében való részvétel▪️ Ügyfelekkel való kommunikáció támogatási munkák során▪️ Beérkező bejelentések megoldása, problémakezelés, ügyintézés, hibajegy kezelő rendszer használata▪️ SIP alapú kommunikációs rendszerek felügyelete▪️ Belső informatikai rendszerek támogatása📌 Elvárások: ▪️ Folyamatban lévő nappali tagozatos felsőfokú tanulmányok▪️ Érdeklődés a szerverüzemeltetés területe iránt▪️ Motiváció a tanulásra, ismereteid mélyítésére a területen▪️ Az ügyfelekkel és munkatársakkal szembeni türelem és segítőkészség▪️ Konstruktív és hatékony kommunikáció▪️ Precíz adminisztráció, hibajegyek dokumentálása▪️ Magabiztos szakmai angol nyelvtudás szóban és írásban elengedhetetlen a pozíció betöltéséhez➕ Előnyt jelent: 🔹 Windows szerverek üzemeltetésében szerzett tapasztalat🔹 Hálózati tapasztalat🔹 Microsoft - Skype for Business, Teams, Office 365 – technológiákban való jártasság🔹 Avaya (Aura Core és Aura Communications Application) rendszerismeret🔹 Adatbázisok ismerete🔹 IP telefónia ismeret🔹 Linux tapasztalat💡 Amit partnerünk kínál:- Barátságos és nyitott csapat fogad- Motiváló és kellemes a munkakörnyezet- Versenyképes jövedelem- Emberközpontú szemlélet- Az előrelépési lehetőség csak rajtad múlik- Szakmai fejlődési lehetőség⭐ Szakmailag profi medior és senior kollégáktól lehet tanulni, az ő segítségük is biztosított a betanulás során⏰ Munkaidő: Hétköznaponként 09:00 és 17:30 között