🎀 Amit a cég kínál:• Kellemes munkahelyi légkört a könnyen megközelíthető XI. kerületi irodánkban📌 Feladatok:• A vállalat IT-rendszereinek (lokális és MS Azure) üzemeltetése, fejlesztése• Gyógyszertárak infrastruktúra üzemeltetésének támogatása, fejlesztése• A vállalat saját infrastruktúrájának és gyógyszertári partnerek IT-eszközeinek naprakészen tartásához szükséges feladatok meghatározása, nyomon követése• Új szoftververziók telepítésének és üzemeltetésének automatizálása, ennek fejlesztése, kapcsolattartás külső partnerekkel 🎯 Elvárások:- Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok- Alapszintű Azure és Active directory ismeret, - Erős hálózati ismeretek - Alapszintű Hyper-v ismeret- Exchange online, m365, teams, ismeretek közepes szinten,- Windows desktop operációs rendszerek haladó szintű ismerete - Erős Office ismeretek, - Workstation, notebook, hardver (SSD, memória bővítőkártyák) erős szintű ismerete- Alap társalgási angol (főleg írásban) nyelvismeret- Jó kommunikációs- és gyors probléma megoldó képesség⏰ Munkaidő: Napi 8 órás munkavégzés a partner beosztás szerint❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 499 952 Ft havonta.