Leírás
🎀 Amit a cég kínál:• Kellemes munkahelyi légkört a könnyen megközelíthető XI. kerületi irodánkban💻 Feladatok:• Raktárkészlet napi szintű számítógépes nyilvántartó programjának kezelése• Késztermékek rendezett, szabályos bevételezése, kiadása• Kollégák napi ellátása a munkavégzéshez szükséges anyagokkal• Beszállítókkal történő kapcsolattartás• A készletmozgás informatikai rendszerben történő nyilvántartása• A beérkező áruk tételes átvétele, azonosítása, cikkszámmal való ellátása• Az ügyfelek által igényelt anyagok, alkatrészek komissiózása, értékesítése, kiadása• Hibás eszközök szervizelése, és ezek követése• Cég használatában álló munkaeszközök, gépek, tárgyi eszközök állományának leltárfelvétele• Szervíztechnikusok koordinálása, kiszállások tervezése🎯 Elvárások:- Folyamatban lévő tanulmányok- Logisztikai képzettség, tapasztalat, érdeklődés- IT alapismeretek IT eszközök, perifériás eszközök ismerete,- Office ismeret (word ,excel)- Jó kommunikációs képesség, precíz munkavégzés- Logisztikai szemlélet, logisztikai program ismeret🕰️ Munkaidő: napi 8 órás munkavégzés a partnerrel egyeztetett időpontban❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 499 952 Ft havonta.
Kiválasztásnál előnyt jelent
Windows telepítési ismeret, image készítés nettó bruttó ár és árrés fogalmi ismerete
Jogosítvány
Heti óraszám
24 - 40 óra
Munkavégzés helye
Budapest, XI. kerület
Fizetés
Br. 1800 Ft/óra*