🏢Partnercégünk vezető európai vállalat, mely telekommunikációs és ügyfélkapcsolati megoldásokat szállít és üzemeltet vállalati és intézményi ügyfelei számára. A cég kiemelkedő szakmai tudással rendelkezik az intézményi, nagyvállalati ügyfélszolgálatok, a kontakt centerek és az egységes kommunikáció területén. 🟢 Feladatok:- CC és UC projektek infrastruktúrális fejlesztésében való részvétel - Ügyfelekkel való kommunikáció támogatási munkák során - Beérkező bejelentések megoldása, problémakezelés, ügyintézés, hibajegykezelő rendszer használata - SIP alapú kommunikációs rendszerek felügyelete - Belső informatikai rendszerek támogatása🔴Elvárások:- Informatikai felsőoktatásban (nem felsőoktatási szakképzés keretében) tanuló nappali tagozatos hallgató❗ Legfontosabb szempontok: - Az ügyfelekkel és munkatársakkal szembeni türelem és segítőkészség - Konstruktív és hatékony kommunikáció - Precíz adminisztráció, hibajegyek dokumentálása - Windows szerverek üzemeltetésében szerzett tapasztalat - Magabiztos szakmai angol nyelvtudás szóban és írásban elengedhetetlen a pozíció betöltéséhez⚡ Előnyt jelent: - Hálózati tapasztalat - Microsoft - Skype for Business, Teams, Office 365 – technológiákban való jártasság - Avaya (Aura Core és Aura Communications Application) rendszerismeret - Adatbázisok ismerete - IP telefónia ismeret - Linux tapasztalat🕰️ Munkaidő keret, 09:00-tól 17:30-ig