🌍 Partnerünk 300 millió emberről gondoskodik szerte a világban. A 7 000 alkalmazottal és a terepen beavatkozó 38 helyi vállalattal a Csoport egy nemzetközi helyszíni segítségnyújtó rendszert fejlesztett ki, hogy végrehajtsa a Care Szolgáltatások innovatív, mindennapi vízióját a jól szervezett, 420 000 partnerből álló szolgáltatói hálózat segítségével.Feladatok:📌 Tipikus felhasználó támogatás📌 Beérkező jegyek diszpécselése és visszamérése📌 Telefonos & távsegítségnyújtás📌 Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása:➡ ActiveDirectory,➡ Exchange levelező szerver📌 Incidensek és problémák kezelése📌 Munkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres)📌 Ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján)📌 Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése WIKI alapú tudásbázis bővítéseElvárások:☑️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok informatikai területen☑️ Heti 25 munkaóra vállalása☑️ Talpraesettség☑️ Jó kommunikációs készség☑️ Társalgási szintű angol nyelvtudás írásban-olvasásban☑️ Proaktivitás (szeretsz kitalálni új dolgokat, javítani folyamatokon)Előnyt jelent:🔸 Mérnökinformatikus tanulmányok🔸 Szakmai tapasztalat Microsoft infrastruktúra környezetben vagy helpdesk területen szerzett tapasztalat🔸 Alapvető storage technológia ismeretek (DAS)🔸 Virtualizációs tecnológiák közül VMware HA megoldások ismerete🔸 Alapvető Linux ismeretek🔸 Oracle adatbázis ismeretek🔸 MS SQL adatbázis ismeretek🔸 MS Access ismerete🔸 C# ismereteAmit a cég kínál:⭐ Fejlődési lehetőség az alábbi kompetenciákban: priorizálás, multitasking, időmenedzsment⭐ Szakmai gyakorlat teljesítési lehetőség⭐ Ajánlólevél biztosítása⭐ Hosszútávú munkalehetőség⭐ Jól felszerelt modern irodai környezet⭐ Fiatal, támogató kollégákMiért éri meg Partnerünknél dolgozni?o Nemzetközi tapasztalatszerzési lehetőségo Nagyvállalati környezeto Felhő alapú technológiák bevezetésének támogatása/való részvétel⏰ Munkaidő:Hétköznaponként 08:00-tól 18:00-ig