Partnerünk neves felhőszolgáltatók megoldásait közvetíti ki, végfelhasználók részére. Feladatok: 📌 A szolgáltatások bekonfigurálása az ügyfélnél, ezek menedzselése és az ügyfél új igényeinek kiszolgálása (pl. e-mail szolgáltatásnál új cím beállítása, backup visszatöltés stb.),📌 Az ügyfélszolgálat, illetve a sales kolléga technikai támogatása, 📌 Bemutatók tartása, bemutató anyagok készítése, 📌 Az ügyfél szakmai kérdéseire megfelelő, korrekt tájékoztatás kommunikációja (nem a meggyőzés a cél csak a kérdések megválaszolása). Elvárások:☑️ Informatikai felsőoktatásban nappali tagozatos hallgatói jogviszony☑️ Levelezőrendszerek, mentési megoldások ismerete☑️ Alapvető IT infrastruktúra (virtualizáció, felhő), IT hálózatok általános ismerete☑️ Pontos szövegértés, pontos és helyes (egzakt) fogalmazás, jó helyesírás☑️ Munkára való igényesség, fejlődés/jobbá válás igénye☑️ Precizitás, hajlandóság szabály- és irányelv- követésre/elfogadásra⏰ Munkaidő: kötetlen
Szükséges nyelvtudás
Angol (Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
👉 O365,
👉 Azure AD üzemeltetésben jártasság
👉 Mentési megoldásokban való jártasság
👉 Szerverüzemeltetési ismeretek
👉 Exchange admin ismeretek