Partnerünk Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems leányvállalata.👉 Csapatukba keresünk új munkatársat HelpDesk gyakornok pozícióra.Feladatok:📌 Beérkező jegyek rögzítése, megoldása, továbbítása.📌 Telefonok, emailek fogadása, problémák megoldása.📌 A munkatársak napi problémáinak megoldása.📌 Első szintű hibaelhárítás.📌 A HelpDesk dolgozók napi munkájának támogatása.📌 Adminisztratív feladatok❗ Elvárások:- Nappali tagozatos aktív/passzív hallgatói jogviszony informatikai területen- Minimum felhasználói szintű informatikai ismeretek. - IT tapasztalat - Jó stressz- és monotonitás tűrő képességAmit a cég biztosít:🔸 Valós munkatapasztalat🔸 Barátságos, kényelmes, modern iroda🔸 Multinacionális környezet🔸 Fiatalos, barátságos csapat🔸 Tréning- és továbbképzési lehetőségek🔸 Rengeteg jó minőségű étkezési lehetőség 🔸 Kellemes, zöld parkos környezet🔸 Hosszú távú munkalehetőségMunkaidő:⏰ hétköznaponként 9 és 17 óra között