Partnerünk vállalatirányítási rendszerek fejlesztésével foglalkozik. 💻Csapatába keres új diák munkatársat az alábbi feladatok ellátására:📝 Vállalatirányítási rendszerükkel kapcsolatos ügyféligények, hibabejelentések menedzselése Jira Servicedesk-en, és telefonon📝 Jira Servicedesk-en és e-mail-en beérkező igények teljeskörűségének ellenőrzése:✏ tartalmaz-e alátámasztó adatokat / képernyőképeket📝 E-mail-en érkező bejelentések rögzítése a Jira Service desk-re📝 Duplikációk észlelése📝 Ügyfelekkel való telefonos egyeztetés 📝 Fejlesztőkkel való személyes egyeztetés magyarul / angolul📝 Feladat készültségének adminisztrálása a Service Desk-enElvárások:✅ Folyamatban lévő aktív/passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony✅ Supportban való tapasztalat✅ Jó kommunikációs képesség, türelem, pontosság Amit a cég kínál:- iMac munkaállomás - Ingyen kávé, tea, víz ☕- Fiatal csapat, jó hangulat, időnként céges rendezvények 🍾Munkaidő:⏰ Hétköznaponként 9 és 17:30 között