Szeretsz csapatban dolgozni, és mindig is jól kezelted a felmerülő problémákat? ✌️Akkor téged keresünk!Partnerünk üzleti küldetése, hogy innovatív informatikai megoldásain keresztül segítsen ügyfeleinek maximalizálni az információ megtérülését (Return on Information) azáltal, hogy növeli az információ értékét, és/vagy csökkenti az információ birtoklás informatikai költségeit. Csapatukba keresünk diák munkatársat IT support munkakörbe. 💻Feladatok:• Folyamatos technikai támogatás az ügyfél munkatársai részére informatikai kérdésekben, telefonon és e-mailben, magyar nyelven(Az ügyfél munkatársai elsősorban informatikusok,kisebb részben átlagos felhasználók, akiknek nincsenek informatikai alapismeretei, de a használt irodai és egyéb szakmai alkalmazásokat, illetve a mobil és desktop berendezéseket ismerik.)• A ticketing rendszerben beérkező problémák kategorizálása, az egyszerűbbek megoldása, kommunikáció az ügyfél munkatársaival • A komplexebb feladatok továbbítása magasabb szintű csapatok felé (2nd és 3rd level) • Ügyfél elégedettség biztosítása a magas színvonalú ügyféltámogatással • A hibajegyek folyamatos követése, a megoldott hibajegyek lezárása a hibajegyek alapján havi riport elkészítése• Informatikai rendszerek monitorozása, riasztások esetén a megfelelő eljárások végrehajtása, illetve azok dokumentálásaElvárások:🔹 Folyamatban lévő informatikai tanulmányok nappali tagozaton🔹 Általános IT ismeretek szerver és kliens operációs rendszerek ismerete🔹 Novell operációs rendszerek, alkalmazások ismerete 🔹 Linux operációs rendszerek ismereteElőnyt jelent:🔹 Operációs rendszerek üzemeltetési tapasztalata 🔹 Szakmai angol nyelv ismeretAmit a cég biztosít:➡️ Irodai környezet➡️ Jól megközelíthető munkavégzési helyszín Budapest központjában➡️ Szakmai fejlődési lehetőség➡️ Segítőkész csapatMunkaidő:⏰ hétköznaponként 7:30-tól 16:30-ig