🏢 Partnercégünk több mint 5 millió egyedi IT terméket kínál, amelyeket a világ vezető informatikai nagykereskedői szállítanak. Szeretnék segítségedet kérni az ügyfeleik kezelésében, mivel jelenleg több munka érkezik be hozzájuk, mint amit kényelmesen kezelni tudnának. Feladatok:💻 Háttér-adminisztrációs feladatok ellátása a vállalatirányítási rendszerben🕒 Garanciális folyamatok nyomon követése, különösen a hosszabb idejű ügyintézések esetén📄 Kisebb ajánlatok előkészítése ügyfelek részére📞 Potenciális új ügyfelek kapcsolattartóinak felkutatása és időpont-egyeztetés a KAM és AM munkatársak számáraElvárások:🎓 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok🗣️ Angol nyelvtudás középfokú szinten, írásban és szóban🤝 Nyitottság és rugalmasság🕘 Munkaidő: Napi 4 óra, rugalmas beosztásban 9:00 és 17:00 között🏢 Az első időszakban irodai munkavégzés szükséges, ezt követően hibrid munkavégzés lehetséges❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.