🏢 Partnercégünk több mint 5 millió egyedi IT terméket kínál, amelyeket a világ vezető informatikai nagykereskedői szállítanak. Szeretnék segítségedet kérni az ügyfeleik kezelésében, mivel jelenleg több munka érkezik be hozzájuk, mint amit kényelmesen kezelni tudnának. Feladatok: 📧 E-mailek olvasása és priorizálása🗂️ Delegált ügyek kezelése és végigvitele az iránymutatások alapján🤝 Sales csapat támogatása🎯 Ügyfelek igényeinek kezelése🌍 Ügyfelek bevonása, fejlesztése és kezelése, különös tekintettel a globális és nemzetközi vállalatokra🌐 Együttműködés a helyi és nemzetközi értékesítési csapatokkalElvárások:🎓 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok🗣️ Magabiztos angol nyelvtudás írásban és szóban💬 Kiváló kommunikációs készség✅ Pontosság és megbízhatóság🕘 Munkaidő: Hétköznapokon, 09:00–18:00 között, rugalmas beosztásban⏰ Előny, ha napi 6 óra munkavégzés megoldható🎓 Rugalmas hozzáállás: ha iskola miatt kimarad egy nap, az is belefér❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Magabiztos angol nyelvtudás
Kiválasztásnál előnyt jelent
⏰ Korábbi releváns tapasztalat hasonló munkakörben
💻 IT termékek iránti érdeklődés