💼 Partnercégünk a vállalatirányítási rendszerek fejlesztésével foglalkozik. 📣 Fiatal, dinamikus csapat, külföldi kollégákkal.📌 Feladatok: 📑 Postaláda ürítése, levelek bontása 📑 Számla érkeztetés 📑 Scannelés 📑 Ügyviteli rendszerbe rögzítés📑 Irodai feladatok ellátása, pályázati teljesítési dokumentációk szerkesztésében való részvétel 🏨 Irodai ellátás biztosítása 👉 (víz, kávé, tea, papír, stb.), készletfigyelés és utánpótlás👉 Növények öntözése 📑 Ügyfelektől beérkező telefonok kezelése, problémák feltérképezése és megértése, azok rögzítése a belső kommunikációs rendszerbe, a javítások elindításának érdekében 📑 Fejlesztőkkel szoros kapcsolattartás a problémák minél előbbi javítására📑 Angol, kommunikáció írásban és szóban, napi aktív használat, első sorban a kollégák miatt, akik közül 3 külföldi 📑 A feladat a kapcsolattartás velük a problémák kapcsán, és érdekérvényesítés az ügyfél részére🔻 Elvárások: ✔️ Folyamatban lévő tanulmányok✔️ Alapvető Office ismeretek✔️ Jó helyesírás✔️ Gyors gépelés (10 ujjas nem szükséges)✔️ Folyamatok maximális betartása✔️ Érdekérvényesítési hajlandóság✔️ Pontosság✔️ Megjelenés✔️ Kommunikáció✔️ Monotonitástűrés🕘 Munkaidő: 09:00-tól 17:30-ig❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 433 700 Ft havonta.