Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Sales support specialist

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    💼 Partnerünk a GPS-technológiát használó fedélzeti egység és a díjköteles útszakaszokra telepített elektronikus kapuk egymással való kommunikációja segítségével a kapuk annak rendszáma alapján beazonosítják a járműveket, figyelik a fizetős útszakaszra való be- és kilépésüket, meghatározzák a ténylegesen megtett útszakasz hosszát, és ez alapján számolják ki a fizetendő összeget. Partnercégünk 100%-ban magyar tulajdonú, budapesti székhelyű társaság.

    🖍️ Feladatok:
    📑 CRM rendszer karbantartása
    📑 E-mail kampányok managelése
    📑 Megrendelés előkészítés
    📑 Eszköz előkészítés online
    📑 CRM rendszer managelése eszközök előkészítése értékesítéshez (csomagolás, „felprogramozás”)

    🔻 Elvárások:
    ✔️ Folyamatban lévő műszaki tanulmányok
    ✔️ Microsoft office és Webes alkalmazások ismerete (elég akár egy Gmail)
    ✔️ Monotonitástűrés
    ✔️ Pontosság

    🕗 Munkaidő: 8:00-17.00

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 433 700 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Magabiztos angol nyelvtudás írásban és szóban (középfok)

    Heti óraszám

    16 - 24 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest XI. kerület + Home Office lehetőség

    Fizetés

    Br. 1750 Ft/óra*